måndag 16 mars 2009

Tyra var tuff redan som liten flicka

Jag har tidigare i mössparaden berättat om Tyra. Hon finns också att beskåda på min hemsida och det har varit många som har gillat henne - för tuff det är hon. Jag fick för några veckor sedan en beställning på Tyra basker och vantar kompletterat med en Josefina halsduk som blev väldigt bra och det blev en nöjd kund.






Så nöjd att hon nu har beställt ett Tyra-kit till sin 3-åriga dotter.







Det var spännande att översätta ett så vuxet kit till barn men det blev såå gulligt - och tufft. Speciellt gillar jag de små torgvantarna. Så nu blir det antagligen torgvantar till mina barnbarn.

3 kommentarer:

OttoPippi sa...

Tyra är både tuff och söt på samma gång!!!! Din barnbarn (och deras mamma) blir nog jätteglada över söta minitorgvantar!!! Ett MÅSTE nu såhär till våren!! Perfekt att kunna äta mutmat i vagnen med utan att behöva ta av vanten (ett annars ganska vanligt uppkommet problem)!!

Vansinnigt häftiga blev dessa i alla fall! Kram!

Mange sa...

Tjoho!

Anonym sa...

Vilka "grejer" du har man blir helt lycklig av att se allt du gjort.