torsdag 19 maj 2011

Tant Grön, tant Brun och tant Gredelin

Det var det namn som jag gav den senaste utställningen. Och detta är mina tre tanter! Fina, va?


Här finns bilder från själva utställningen som fanns i Galleri Pannrummet.
Som vanligt när jag ska till utställningar så åkte jag kollektivt med alla mina påsar och väskor och rundstavar. Jag är haj på det. Fast det är lite krångligt att byta tåg, speciellt när man som i Herrljunga måste byta spår och gå ner i underjorden. Hissen stannade mitt emellan på väg upp och efter en lätt panikkänsla så satte den igång när jag en gång till tryckte på knappen. Det är altid ett äventyr. När utställningen var slut och jag skulle hämta grejorna så fuskade jag och tog bilen.
Nu på lördag den 21 maj är det dags igen på Konsthallen i Alingsås. Utställningen heter Vidöppet och håller på ända till 3 september..


Inga kommentarer: